Historie- og minneutstilling åpnet

Torsdag 18 november var vel 20 personer møtt frem til en spennende og hyggelig åpning av «Historie og Minneutsilling» i Oppsal Arena. Det er blant annet Kjell Johansen, Jan Aas, Finn Arnt Gulbrandsen og Hans Huseby som i over 10 år har lagt ned et betydelig antall timer for å samle klubbens historie fra en mengde arkiv og pappesker. De har gjort en formidabel og imponerende innsats. Alle som besøker Oppsal Arena anbefales å ta en tur innom døra rett til høyre for inngangspartiet. To av klubbens idrettsutøvere har utmerket seg på et meget høyt nivå og og har fått en spesiell presentasjon. Tore Sagvolden med en rekke mesterskap i orientering og Espen Bredesen med tilsvarende i skihopp. De har lånt oss sine medaljer og premier som er plassert i hver sin monter. Begge var til stede og fikk en velfortjent applaus. Hans Huseby holdt et spennende foredrag om Oppsal IF sin historie. Deretter var det  mange minner som ble utvekslet i den påfølgende minglingen rundt i utstillingslokalet.

Nordstrands Blads reportasje

Informasjonsskriv om minneutstillingen