Hans Huseby fikk æresmedlemskap av Oppsal IF sitt hovedstyre i 2021

Han har vært i klubben siden 1958. Og han var målvakt i håndballen. Hans ble Norgesmester i håndball for senior i 1964. For å ikke nevne alle mesterskapene som yngre spiller. Hans spilte for Norges Seniorlandslag i VM som gikk i Tsjekkoslovakia i 1964. Som spiller ga han seg allerede kun 28 år gammel. Han satt med flere verv mens han var spiller i klubben. Hans var kasserer i Oppsal sitt hovedlag fra 1964 mens han var landslagspiller, med et lite opphold og tok vervet på nytt fra 1971-1987. Og han hadde de samme vervene for Håndballgruppa. Han ble leder i Håndballgruppa som nittenåring. Han var forretningsfører for Trasophallen og Vetlandsveien kiosk fra 71-87. Han var Håndballgruppas representant i hovedstyret fra 82-87. Han var leder i Håndballgruppa fra 1960-67. Han var også revisor i Håndballgruppa fra 1976-81. Han var både leder og medlem i Europacupkomiteen. Oppsal spilte 34 E-cupkamper. Han har vært med å bidra til alle jubileumsbøkene til klubbens 50 år, 75 år og til slutt 100-årboken i 2012. Han var leder da Oppsal ansatte sin første daglige leder på heltid. Han ble tildelt Oslo idrettskrets diplom for fortjenstfullt arbeid i 1988. Han er fortsatt aktiv for klubben med blant annet å bidra med at historien vår blir oppdatert med arkiver og er med å lage «historien» bak kiosken sammen med veterangruppen. Hans er født i 1940 og har over 60 år i klubben. Vi gratulerer!